Když Jeff Staple v roce 1997 vstoupil do butiku Triple Five Soul v New Yorku a převzal si prvních 12 potištěných triček, ještě netušil, jak velký byznys bude za pár let vést. Tehdy vznikl STAPLE. Jak značka sílila, sílilo i povědomí o skvělém designerovi. Jeffa najali v roce 2005 do Nike, aby v rámci City Packu navrhnul tenisky reprezentující New York. Tady se zrodila myšlenka o ikoně holuba Staple Pigeon, který byl usazen na patu limitovaného releasu Nike Dunk Pro SB a navždy bude připomínat město, které nikdy nespí.
Pouhých 150 párů těchto tenisek způsobilo do té doby ve světě tenisek nevídané výtržnosti. Jeff se se svojí značkou dostal do povědomí sneakerheads i široké veřejnosti a od té doby je Staple jednou z nejvíce rozeznávaných streetwear značek na světě a rozhodně můžeme říct, že dal novou podobu celému trhu s teniskami. Staple má od té doby za sebou desítky kolaborací s vysokým počtem značek. A nejde už jen o kolaba tenisek. Jeff a jeho tým udávají trendy i v apparelu a tak vznikají celé limitované kolekce tenisek se sladěným oblečením.
STAPLE SUMMER 2015
Letní kolekce Staple vyzařuje světlé a výrazné designové prvky s pomocí již známých siluet Staplu. Kolekce nasála témata z umění, sportu a kultury raných devadesátek s použitím originálních grafik na několika kouscích. Které kousky z kolekce bychom vypíchli? Určitě věnujte pozornost celému “Paradiso Packu” a zvláště pak froté dresu. Dále všem produktům v infrared colorway, která se vám zanedlouho bude hodit k několika novým teniskám! Rok 2015 je desátým výročím releasu tenisek Nike NYC Pigeon Dunk, které zanechaly ve světě tenisek nezapomenutelný a dodnes trvající dojem. Aby se v pamětech sneakerheads tento zářez prohloubil, vychází malá limitovaná kolekce “Pigeon Riot” s použitím titulků “Riot” a “Sneaker Frenzy” kterými New York Post popisoval chování sneakerheads na releasu v obchůdku Reed Space, který Jeff vedl.
Premiéra značky Staple dnes večer na Snapbacks.cz
info: snapbacks.cz
Napiš první komentář